Fiecare brand este unic, de aceea fiecare brand în parte are nevoie de o strategie personalizată pentru social media
Mediul digital este într-o continuă schimbare, iar o abordare unică pentru toate canalele de social media nu va mai genera rezultatele dorite.
La Creative Spark ne bazăm pe date. Îți vom evalua strategia și campaniile actuale, audiențele și comportamentul acestora, vom integra obiectivele tale, pentru a dezvolta strategii personalizate, care să genereze rezultatele pe care le aștepți.
Cu o vastă experiență în mediile digitale, echipa de la Creative Spark se va asigura că brand-ul tău este prezent pe cele mai relevante canale și că va avea o creștere sigură și constantă.
Rămâi mereu conectat
Strategiile noastre implică următoarele acțiuni:
Credem cu tărie că fiecare afacere are nevoie de o strategie de social media proprie. Împreună vom analiza fiecare aspect ce ține de afacerea ta, apoi vom propune pașii ce trebuie urmați, pentru a atinge rezultatele dorite.
Nu ne aruncăm în luptă fără un plan bine pus la punct, iar atunci când lucrezi cu noi, fii sigur ca devenim parte din afacerea ta. Vom investi toată experiența, profesionalismul și pasiunea de care dispunem, pentru a concepe strategii de social media eficiente, care să îți asigure succesul.
Învață să interacționezi cu audiența potrivită, pentru a-ți crește prezența în online
Social media a devenit parte integrantă a vieților noastre, este rutină și zilnic căutăm să aflăm ce au mai făcut prietenii, vedetele pe care le admirăm sau brand-urile preferate.
În 2022 se pune accent pe atragerea de noi audiențe, pe dezvoltarea relațiilor și interacțiunea cu clienții. Anticipăm o schimbare clară a modului în care brand-urile vor folosi canalele de social media, așadar, acestea nu vor mai fi folosite exclusiv pentru promovarea și vânzarea serviciilor, ci și pentru dezvoltarea relațiilor mai profunde cu publicul.
Conținutul video rămâne una dintre cele mai captivante forme de conținut. 2022 este momentul în care și tu trebuie să îți crești vizibilitatea prin utilizarea conținutului video. Crează conținut scurt, relevant, pe care să îl postezi în story, reels sau pe TikTok.
Reclamele plătite vor deveni o necesitate, iar campaniile de Influencer Marketing vor fi la mare căutare.
Se preconizează că multe brand-uri vor încorpora tool-uri de Social Listening. Folosind aceste tool-uri, brand-urile vor înțelege mai ușor impactul unei campanii de social media sau cum percepe publicul un anumit brand sau serviciu.
Suntem un departament de marketing externalizat, care dezvoltă strategii relevante pentru toate canalele tale de social media.